Αναγνώστες

3.23.2021

Καράβια με διάφορα υλικά







 

5 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες Αναστασία μου.
    Υπέροχα τα καραβάκια σου.
    Έτοιμα για ταξίδια.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε πεθυμήσαμεεεεεεεεεε
    καταπληκτικα ολα
    καθενα με την προσωπικοτητα του
    και μες το κλιμα των ημερων μπραβοπ γλυκια μου αξιεπαινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα καραβάκια σου Αναστασία, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα καραβάκια είναι αυτά?! Μου αρέσει κι εμένα πολύ να χρησιμοποιώ διάφορα σκόρπια ψιλολόγια στις κατασκευές μου!!!
    Χαίρομαι που σε ξαναβλέπουμε, Αναστασία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι δημιουργίες Αναστασία μου είναι εκεινες που μας να χαιρόμαστε που τα καταφέρνουμε μεσα στις δυσκολίες.
    Και εσύ τα κατάφερες πολλύ όμορφα με τα καραβάκια σου που υπόσχονται ταξίδια...αντε να έρθει με το καλό το καλοκαιρακι να τα κάνουμε καλως μας ήρθες ξανα ...καλο Σαβατοκύριακο να κανει ότι αγαπας πάντα!! 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή