Αναγνώστες

3.15.2017

Δημιουργίες με απλά υλικά


Καρτούλα ειδικά σχεδιασμένη για την αγαπημένη κυρία Άννα και αφιερωμένη στη συνάντηση πρώην νοσηλευτριών.
Ένα κόσμημα φτιαγμένο από το λουράκι μιας παλιάς μου τσάντας, με πέτρα από τη θάλασσα, δεμένη με καλάι.
  
Τα παλιά κουμπιά της Μαρίνας με την ασημένια κλωστή από ένα κέντημα δικό μου που δεν λέει να τελειώσει ποτέ, δημιούργησαν αυτό το υπέροχο και πρωτότυπο κόσμημα.
Μια παλιά ζώνη με χάντρες, μεταμορφώθηκε σε ένα όμορφο κρεμαστό και βραχιόλι για την Άννα.

8 σχόλια:

  1. Όπως πάντα, ευρηματική.
    Λείπεις από την παρέα Αναστασία μου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα θαύμαζα την απεριόριστη φαντασία σου. Ένα "τίποτα" να πιάσεις και θα το μετατρέψεις, ως διά μαγείας, σε έργο τέχνης.
    Να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες δημιουργίες!! Πόσο μ'αρέσει κι εμένα να επαναχρησιμοποιώ υλικά και αντικείμενα! "Κληρονόμισα" κι εγώ από την μαμά μου και την πεθερά μου δύο μεγάλα κουτιά γεμάτα κουμπιά και έχω ήδη αρχίσει να τα χρησιμοποιώ σε κατασκευές.
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο, Αναστασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο, μπράβο! Πολύ όμορφες προτάσεις γεμάτες δημιουργικότητα και φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα απλα καθημερινα υλικα ειναι τα πιο ομορφααααααααααα!!!!!
    τα εδωσες αξιαααααααα μπραβοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα!!! Απλές κι όμορφες οι δημιουργίες σου,με καθημερινά υλικά που τους έδωσες νέα πνοή!!!
    Σου εύχομαι μία όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες δημιουργίες με το τίποτα!!!! Υποκλίνομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/30/2017

    I love your artwork and follow you pots this very minute!
    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή