Αναγνώστες

2.27.2011

Δωράκι τελευταίας στιγμής


Και ξαφνικά Κυριακή μεσημέρι την ώρα που όλη η οικογένεια τρώμε μαζί, ο μικρός μου, μου ανακοινώνει ότι το απόγευμα είναι καλεσμένος στο πάρτι μιας φίλης του.
Εγώ τι θα ‘πρεπε να κάνω; Που να τρέξω για δωράκι;

Ψυχραιμία!.... Σκέψη….. Έμπνευση… 
Καιρός για δημιουργία!

Ανοίγω τη μαγική μου συρταριέρα, εκεί όπου φυλάσσω όλα τα υλικά κατασκευής κοσμημάτων και πιάνω δουλειά.
Ζήτημα  για την όλη διαδικασία να χρειάστηκα ένα τέταρτο.

Βρήκα μαύρο δερματάκι, την καρδούλα, μια χάντρα που χρησιμοποίησα για κούμπωμα (εύκολη λύση!) και δυο κορδελίτσες, άσπρη-κόκκινη.


Πέρασα στο δερματάκι το κυρίως θέμα του κρεμαστού την καρδούλα, έδεσα δεξιά αριστερά τις κορδελίτσες και από την μία πλευρά του κρεμαστού σφήνωσα τη χάντρα με κόμπους, και από την άλλη πλευρά έκανα θηλιά.
Εύχομαι το δώρο να άρεσε στην κοπελιά!



2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/01/2011

    Τασούλα μου πολύ πρωτότυπα όλα και γρήγορα φτιάχνονται!!Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή